Πληροφορική

  • Νίκος Τζιλιάνος
  • Πληροφορική
  • 70 €

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 
Course infomation
  • Levels:
    Αρχάριος - Μέτριος Χρήστης
  • Start on:
    Ελεύθερο
  • Lecture:
    Πλατφόρμα Moodle
  • Duration:
    12 ώρες
  • Class size:
    Ατομικό
  • Time:
    Ελεύθερο ωράριο
  • Location:
    Online Μαθήματα

Σε αυτή την ενότητα θα μάθετε τις βασικές έννοιες και δεξιότητες του Digital Marketing, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας διαδικτυακής παρουσίας (web presence), της βελτιστοποίησης του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης, της χρήσης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης, της υλοποίησης online διαφήμισης και marketing καθώς και της παρακολούθησης και βελτίωσης διαφημιστικής καμπάνιας με την χρήση analytics.

Η πιστοποίηση απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος υποψηφίων, συμπεριλαμβανομένων επιχειρηματιών, εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις, φοιτητών, καθώς και επαγγελματιών επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί τις βασικές έννοιες του digital marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού.
  • Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (web presence) και τον τρόπο επιλογής των κατάλληλων λέξεων κλειδιών (keywords) για την βελτιστοποίηση όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization).
  • Αναγνωρίζει τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media platforms) και να μπορεί να ρυθμίσει και να χρησιμοποιήσει τις πιο δημοφιλείς από αυτές.
  • Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (social media management) βοηθάει στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (lead generation).
  • Χρησιμοποιεί υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων (social media management) για να προγραμματίζει δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζει την λήψη ειδοποιήσεων (notifications).
  • Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του marketing μέσω μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και φορητών συσκευών (mobile marketing).
  • Κατανοεί και να χρησιμοποιεί υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθεί και να βελτιώνει διαφημιστικές καμπάνιες.

Δείτε την ύλη εδώ.

Course curriculum
Rating:
( 2 Ratings )

 

Διευθυντής Σπουδών: Νικόλαος Τζιλιάνος

Email: interker@otenet.gr

 

Ωράριο

  • Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00πμ μέχρι 9:00μμ
  • Σάββατο 9:00πμ to 5:00μμ
  • Κυριακή: Κλειστά
© 2018 Intered Κέρκυρας. All Rights Reserved.